
Cel
Globalne zwiększenie świadomości i zbudowanie społeczności wokół marki. Budowa sklepu internetowego z gadżetami sushi i pełna obsługa marketingowa.Opis projektu
Zaczynaliśmy od małego sklepu, który oferował nietypowy produkt – skarpetki, które wyglądają jak sushi. Po roku naszej działalności, skarpetki trafiły na 5 kontynentów. Dzięki współpracy z liderami opinii i konsekwentnym działaniom w Social Media, zbudowaliśmy największą społeczność fanów sushi w Polsce i wywołaliśmy modę na produkty Sushi Socks Box. Poprowadzimy działania od pierwszej wysłanej pary, do dzisiaj – prężnie rozwijającego się sklepu internetowego, działającego na większości największych rynków e-commerce. Konsewentnie realizujemy opracowaną przez nas strategię.


Społeczność fanów, codziennie przesyłających nam swoje zdjęcia, aktywnie działający w społeczności i angażujących się w nasze działania.
48727
Liczba fanów10%
zaangażowania dla posta
JemSushi.pl
Największy sklep z artykułami i gadżetami sushi w Polsce. W ofercie zarówno flagowe produkty marki jak i unikatowe gadżety1,86 %
Konwersja sprzedaży w sklepie jemsushi.pl45
Liczba krajów, z których zamawiano skarpetkiGlobalny zasięg
Zbudowaliśmy globalną sieć sprzedaży, zoptymalizowaliśmy możliwości wysyłki, pojawiliśmy się w świadomości klientów kilkudziesięciu krajów świata.
Promocja
Współpraca z liderami opinii: (Jurij) – 200 udostępniej dało nam świetny start. Współpraca z vlogerami: (Na Pełnej) – aktywna współpraca z twórcami YouTube

